21 Ekim 2009 Çarşamba

O...

Yanındayken konuşamıyorum,konuşsam saçmalıyorum e bende yazayayım düşündüklerimi dedim."Madem" dedim. "Madem ben böylesine güzel şeyler besliyorum, kelimelerde bilsin." İyi, hoş, güzel şeyler bunlar ama duygumu anlatıcak tek kelime dahi yok. Kelimeyi geçiyorum, öyle hınzır bi' şey besliyorum ki oturup destan düzsem fayda etmiycek. (:

O zaman uzatmanın alemi yok.
O, hayatıma en kötü zamanımda girdi. İşte ben bu yüzden dünyanın en şanslı insanıyım. En kötü günlerimde, yüzümde sahtelikten uzak o ufak tebessümü oluşturma yeteneğine sahip tek kişiydi. O yeteneğini benden hiç esirgemedi. Öyle bi' güven verdi ki, bendeki statüsü bi' anda yükseldi. Hatta tavan yaptı (: Şöyle ki kendisiyle baba, evlat, anne, oğul, arkadaş, dost, kardeş, sevgili, eş, çocuk gibi pek çok dalda ödül alabilecek kadar başarılı ilişkim var. (: En güzeli de hepsi o kadar sade, o kadar temiz duygular ki.. Birine böylesine güvenmek, böylesine bağlanmak, böylesine çok yönlü sevgi beslemek kolay zanaat değil. Ama bu sıfatları yüklediğim insan öyle bi' insan ki herşeyin en iyisini hak ediyor (: En ummadığım anda ufacık bi' kelimesiyle beni mutlu eden, yeri geldi mi güldüren yeri geldi mi düşündüren, yanında huzur bulduğum, sevgisine inandığım, güvendiğim yegane insan.. İyi ki varsın.

İyi ki diyorum annemi dinleyip Eskişehir’e gitmişim o gün.(evet suyu kötüydü cildim soyuluyordu,evet havası değişkendi ve canım sıkılıyordu.ama yine de tüm bunlara rağmen “iyi ki!” diyorum;onu tanıdığım için)orda,çimlerin üstünde otururken “bir şey ister misin?”diye sorduğunda iyi ki “yok sağol” demek yerine “ayran” demişim ve onun üşenmeden gidip bir yabancıya iyilik yapan mükemmel bir insan olduğunu görmüşüm (:

İkinci karşılaşmamızı düşünüyorum da, iyi ki başka bir sokakta değilmişim o anda.galiba hayatım boyunca ilk defa doğru zamanda doğru yerdeydim.(yer:onun geçtiği sokak,zaman:onun geçtiği an”)



Ve tabiki Facebook (: mark zuckerberg e ne kadar teşekkür etsem az sanırım :P







işte böyle, birinci ayımızı kutlamanın verdiği mutluluğu kelimelerle tanıştırayım dedim.

Hayatıma girdiğin için,bir aydır hayatımda olduğun için kısacası her şey için,

”her şeyim”;

teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder